עברית  |  English  |  
עוגות מודפסות מושקעות, מרהיבות וטעימות במיוחד - ועכשיו גם מחיר מיוחד (-:  |  ניתן להזמין דפים אכילים מודפסים איכותיים במיוחד.  |  ימי הולדת עם "הבית של יעל" - הפעלה מיוחדת , מרתקת ומתוקה במיוחד!!  |  


             

דף הבית >> הדרכות ומאמרים >> עוגות לילדים - חלום הופך לעוגה

עוגות לילדים – כל חלום הופך לעוגה

עוגות לילדים חייבות להיות מיוחדות ! עוגות לילדים אידיאליות צריכות להיות הן טעימות והן כיפיות והן יכולות במידה רבה להכתיב גם את נושא המסיבה. ככזו היא תמיד תרכז אליה את מלוא תשומת הלב...

עוגות לילדים יכולות להיות עשויות מבצק סוכר או על בסיס גלידה ועוגיות, בעוד שעוגות אחרות יכולות להיות קומבינציה מתוקה של כל הרכיבים שמנינו. במקום לאפות את העוגה המסורתית – אפשר להוסיף לחגיגה גוון וצבע באמצעות עוגות מיוחדות שעל גביהן דמויות אהובות או פנטזיות מפוסלות המגיעות ישירות מן האגדות.


עוגות לילדים – מפסלים פנטזיה

עם עובדות אי אפשר להתווכח, הדבר היחידי שילדים זוכרים מיום ההולדת שלהם היא- העוגה, כמובן. וכיום עוגות לילדים הפכו ליותר פנטסטיות מאי פעם. חלפו עברו להם הימים שבהם עוגת יומולדת היא עיגול משעמם או סתם ריבוע. כיום ניתן לרכוש או להכין עוגות לילדים כיד הדמיון, עוגות לילדים - שמגשימות כל חלום.

כאשר חושבים על עוגות לילדים חשוב להכיר את עולמו של הילד ואם מדובר בעוגה למסיבת יומולדת – אז כדי שהעוגה תדבר אל ליבם של כל הילדים. אם מדובר במסיבת יומולדת לילדים קטנים במיוחד, אזי רצוי לעצב את העוגה בצורות שמזכירות לילדים - תנועה. עוגות שעל גביהן מפוסלות רכבת, משאית או מכונית יכולות להיות פתרון נהדר - שיפעיל את כל החושים הסנסורים, לא רק את חוש הטעם - הודות לסוכר.

עוגות לילדים גדולים יותר גם כן לא חסרות: הארי פוטר או דמויות שחקני כדורגל, אלאדין או בת הים הקטנה הם רק חלק מן הרעיונות.

אם אתם תרים אחר רעיון למסיבת ילדות קטנטנות אז נסיכה בטירה, סינדרלה, דורה או סטפני – יכולים בהחלט לעשות את העבודה. עוגות לילדים עם פנטסיה מעוצבת יכולות לגרום לילדות לקפוץ וליהנות - ולדמיין שהן בעצמן נסיכות מן האגדות. גם דמויות קלאסיות וססגוניות כמו מיקי מאוס או דונאלד דאק יכולות להפוך את האירוע לחגיגי ומיוחד, כי כאשר מדובר ברעיונות עבור עוגות ילדים השמיים הם הגבול....יש כל כך הרבה אפשרויות, צריך רק להכיר את הילד – וכך לפגוע בול !

 

עוגות לילדים

    
בקרו אותנו
בדף הפייסבוק והאינסטגרם (: 


משלוחים לרוב חלקי הארץ

התמונות והתכנים באתר מוגנות בזכויות יוצרים אין להעתיק ואין להשתמש בתמונות ותוכן ללא אישורינו !!

 האתר עוצב ע"י יעל אליהו על בסיס עיצוב חיפושית מולטימדיה 

[חזור למעלה]
   

 

עוגות מעוצבות | עוגות סוכר | עוגות יום הולדת | עוגות לילדים
קישורים: ימי גיבוש | הפעלות לילדים

 
קידום אתרים - קידום אתרים
לייבסיטי - בניית אתרים