עברית  |  English  |  
עוגות מודפסות מושקעות, מרהיבות וטעימות במיוחד - ועכשיו גם מחיר מיוחד (-:  |  ניתן להזמין דפים אכילים מודפסים איכותיים במיוחד.  |  ימי הולדת עם "הבית של יעל" - הפעלה מיוחדת , מרתקת ומתוקה במיוחד!!  |  


             

דף הבית >> הדרכות ומאמרים >> עוגות לילדים - קונספט

עוגות לילדים – חגיגה עם קונספט


עוגות לילדים עברו כברת דרך ארוכה .מי מעימנו לא זוכר את עוגת השוקולד המסורתית שהוגשה בכל מסיבה ויומולדת עם קרם או ללא, עם סוכריות צבעוניות ותו לא. כיום עוגות לילדים אלו הן לא יותר מזיכרון עמום, או משהו שמכינים במהירות – אם מגיעים אורחים ובבית אין כלום.
בשנים האחרונות עוגות לילדים עברו מהפכה של ממש. משקיעים בעיצובן הרבה מחשבה וכשרון ופעמים רבות הן יוצרות את הקונספט של החגיגה והן אלו שנותנות את הטון...


עוגות לילדים – ימי הולדת עם סגנון


רעיונות עבור עוגות לילדים יוכלו לסייע לכם לבחור קונספט או נושא למסיבת יום ההולדת. כך למשל אם תבחרו עוגת יום הולדת בנושא "דורה" או "פירטים" תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש הכרוכים בבחירת מתנות לילדים, הפתעות וקישוטים.
כי כשבוחרים את הקונספט הכול יותר קל ופשוט, אין צורך להתלבט רק להתמסר לנושא ולכל...ההתרגשות.

אם בחרתם עוגות לילדים בדמות הארי פוטר, אז בקלות תוכלו למצוא סוכריות ועוגיות של קוסמים התואמות את הקונספט ובנוסף, תוכלו לעצב את הבית כטירה קסומה ומסתורית. כך תשלימו את האווירה ותיהנו עם הילדים, תוכלו להיסחף ביחד איתם לעולם שכולו פנטזיה וקסמים.

תנסו להיזכר באותם ימים שאתם הייתם ילדים. האין עוגות לילדים היו מרכז הכובד של כל אירוע או חגיגה ? כלום אתם זוכרים את עצמכם ממתינים ומצפים לדובדבן של האירוע – לעוגה ? אז נכון, כשאנחנו היינו ילדים לא היו אירועי קונספט עם סגנון ושיק, נתנו לנו בכל יום הולדת את אותה עוגה – ולנו זה הספיק !

הילדים של היום הם לא הילדים של פעם, כיום צריך להשקיע מחשבה בעיצוב עוגות ילדים ובחגיגה כולה, צריך לבחור נושא וליצור את האווירה הרצויה: קונספט מן האגדות או כזה שמבוסס על דמויות מתוך סרטים מצוירים, נושא הגזור מספר ילדים פופולארי ומוכר או כזה שמבוסס על כוכב ילדים ידוע מן הטלוויזיה.

עוגות לילדים ניתן להכין בבית לבד או עם הילדים - אם יש לכם את הסבלנות, את הכישרון ואת הזמן, או לרכוש בחנויות ייעודיות המתמחות בעיצוב עוגות ילדים וליהנות מן המוכן.
יום הולדת שמח !

עוגות לילדים

    
בקרו אותנו
בדף הפייסבוק והאינסטגרם (: 


משלוחים לרוב חלקי הארץ

התמונות והתכנים באתר מוגנות בזכויות יוצרים אין להעתיק ואין להשתמש בתמונות ותוכן ללא אישורינו !!

 האתר עוצב ע"י יעל אליהו על בסיס עיצוב חיפושית מולטימדיה 

[חזור למעלה]
   

 

עוגות מעוצבות | עוגות סוכר | עוגות יום הולדת | עוגות לילדים
קישורים: ימי גיבוש | הפעלות לילדים

 
קידום אתרים - קידום אתרים
לייבסיטי - בניית אתרים