עברית  |  English  |  
עוגות מודפסות מושקעות, מרהיבות וטעימות במיוחד - ועכשיו גם מחיר מיוחד (-:  |  ניתן להזמין דפים אכילים מודפסים איכותיים במיוחד.  |  ימי הולדת עם "הבית של יעל" - הפעלה מיוחדת , מרתקת ומתוקה במיוחד!!  |  


             

דף הבית >> הדרכות ומאמרים >> עוגות מעוצבות – כשאמנות וטעם נפגשים

עוגות מעוצבות – כשאמנות וטעם נפגשים

השילוב בין אוכל לאמנות הוא שילוב היוצר עניין מיוחד, מגרה את החושים, מסקרן, מרהיב ומשמח. עוגות מעוצבות הן דוגמא מצוינת לשילוב מוצלח שכזה. כולנו אוהבים עוגות, בין אם זה ביום הולדת, בחג האהבה, בחתונה או סתם כדי לעשות טוב על הלב. כולנו גם אוהבים אמנות שמציתה את הדמיון וסוחפת אותנו אל מחוזות רחוקים וחסרי גבולות. עוגות מעוצבות משלבות בין שתי האהבות הללו בצורה מושלמת. השילוב בין ויזואליה לטעם הוא שילוב שאף אחד לא יצליח לעמוד בפניו, שילוב שיכול לקחת כל אירוע מהמחוזות הבנאליים אל מחוזות מלבבים של מקוריות מעוררת.
לא בכדי הפכו עוגות מעוצבות לאורחות קבועות בכל אירוע הרוצה להיות מוכתר כאירוע מוצלח.


עוגות מעוצבות – חיוכים של אושר

בשנים האחרונות הפכו עוגות מעוצבות לפריט מבוקש מאוד בישראל. באירועים רבים, קטנים כגדולים ניתן לראות את העוגות המרהיבות הללו מקשטות את האירוע והופכות אותו לצבעוני ושמח הרבה יותר. ברוב המקרים מושקעת מאחורי עוגות אלו מחשבה רבה והן מייצגות את האופי, התחביבים או האהבות של חתן או כלת השמחה.

בקרב ילדים זוכות עוגות מעוצבות לפופולאריות שיא. קשה לתאר את הבעת האושר על פניו של ילד שמקבל עוגת יום הולדת מעוצבת בצורת גיבור העל הנערץ עליו או את החיוך על פניה של ילדה הנחשפת לעוגה המעוצבת בצורת הדמות החביבה עליה.
אך אם אתם חושבים שרק ילדים מתרשמים מעוגות כאלו טעות גדולה בידכם. כל אחד מאיתנו היה שמח לקבל עוגה שמייצגת אלמנט בחייו שייחודי רק לו. זה מעיד על מחשבה, על השקעה ועל רצון כן ואמיתי לעשות לנו טוב על הלב.


מקפידים על עיצוב, שומרים על הטעם

עוגות מעוצבות, יפות ככל שיהיו, אמורות לשמור גם על איכות הטעם. אצל מעצבי עוגות מקצועיים תוכלו להיות בטוחים כי היופי האמנותי של העוגה מגיע לצד טעמה המשובח ולא על חשבונו.
ניתן לחלק את עוגות מעוצבות ל-4 סוגים. ראשית ישנן עוגות מעוצבות יוקרתיות, המקושטות במלמלות פרחים ושאר אביזרים, המגיעות לעיתים בגודל ענק ולעיתים אף במספר קומות. עוגות אלו העשויות מבצק סוכר מיוחד מיועדות בעיקר לחתונות.
הסוג השני הן עוגות מעוצבות מפוסלות. עוגות אלו מגיעות בצורות שונות כיד הדמיון הפורה. ניתן לסווג אותן כאמנות לכל דבר ועניין. עוגות אלו הן חגיגות של צבעים צורות וטעמים שלא ניתן לעמוד בפניהם.
הסוג השלישי של עוגות מעוצבות הן העוגות המצוירות. בסוג הזה העוגה הופכת למעשה לדף ציור וכך כל אחד יכול לעצב אותה על פי כישרונו ודמיונו.
הסוג הרביעי והפשוט ביותר הן עוגות מעוצבות ומודפסות ,עליהן מונח דף אכיל עליו ניתן להדפיס כל ציור או תמונה שנוכל לחשוב עליהם.
אז אם אתם רוצים להפתיע את היקרים לכם, להעלות חיוך גדול של אושר על פניהם ועל הדרך גם לשדרג את האירוע – עוגות מעוצבות יביאו אתכם אל המטרה.

עוגות מעוצבות

    
בקרו אותנו
בדף הפייסבוק והאינסטגרם (: 


משלוחים לרוב חלקי הארץ

התמונות והתכנים באתר מוגנות בזכויות יוצרים אין להעתיק ואין להשתמש בתמונות ותוכן ללא אישורינו !!

 האתר עוצב ע"י יעל אליהו על בסיס עיצוב חיפושית מולטימדיה 

[חזור למעלה]
   

 

עוגות מעוצבות | עוגות סוכר | עוגות יום הולדת | עוגות לילדים
קישורים: ימי גיבוש | הפעלות לילדים

 
קידום אתרים - קידום אתרים
לייבסיטי - בניית אתרים