עברית  |  English  |  
עוגות מודפסות מושקעות, מרהיבות וטעימות במיוחד - ועכשיו גם מחיר מיוחד (-:  |  ניתן להזמין דפים אכילים מודפסים איכותיים במיוחד.  |  ימי הולדת עם "הבית של יעל" - הפעלה מיוחדת , מרתקת ומתוקה במיוחד!!  |  


             

דף הבית >> הדרכות ומאמרים >> עוגות מעוצבות – לחגיגה בלתי נשכחת

עוגות מעוצבות – לחגיגה בלתי נשכחת

עוגות מעוצבות הן ללא כל צל של ספק הדבר החם הבא, במיוחד כאשר מדובר בימי הולדת לילדים. הדרך הכי טובה לקבל רעיונות עבור עוגות מעוצבות היא אם ניגשים ישירות אל המקור - אל הילדים. אין זה משנה כמה עוגות מרהיבות ביופיין נקרות בדרכם בעת חיפוש אחר עוגות מעוצבות ליום ההולדת הקרב ובא, הן יהיו מסמר הערב רק אם הן מעוצבות על פי דמויות או תמונות שמרגשות את הילדים עצמם.


קונים עוגות מעוצבות ליום ההולדת

לא כולנו בורכנו בכישרון, ולא לכולנו יש את הזמן על מנת להתמסר ליצירת העוגה המושלמת עבור ילדינו. עוגות מעוצבות של ימינו הן הרבה יותר מסתם עוד עוגה – הם נכנסים לקטגוריה של יצירת אומנות.

ישנם הורים שימצאו כי הכנת עוגה ביתית היא משימה יותר מדי תובענית בעוד הורים אחרים חושבים שהכנת עוגה בבית היא בזבוז זמן יקר. הפתרון האולטימטיבי עבור הורים אלו הוא הבית של יעל. אנחנו נעבוד בצמוד אליכם,נסייע לכם לעצב עוגה עם קונספט מן האגדות ונדאג להפוך את יום ההולדת של ילדיכם לחגיגה בלתי נשכחת.

אם אתם רוצים לרכוש עוגות מעוצבות כהפתעה – תוכלו לקחת את ילדיכם, זמן מה לפני יום ההולדת, למסע חיפוש אינטרנטי וכבדרך אגב להיכנס לאתר הבית שלנו, . או אז עקבו אחר הילד שלכם וראו איזו עוגה לוכדת את עיניו, כך כאשר הזמן יגיע – תדעו בדיוק איזו עוגה תגרום לו להתרגש, ביומו המיוחד.

תמיד תוכלו להתייעץ עם הילד שלכם ולהגיע עם רעיון משלכם ישירות אלינו. אנחנו בוודאי ובלי בעייה נוכלו לתרגם את הרעיונות שלכם לכדי עוגות מעוצבות יפות ולא פחות חשוב מכך – לכדי עוגות מתוקות וטעימות, כל רעיון כל דמות וכל דבר שהילד שלכם מדמיין ורוצה יכול בקלות להפוך לעוגה מדהימה שתשמח אותו ביום החשוב ביותר שלו..


פרסונליזציה של עוגות מעוצבות

כבר בפסקה הראשונה ציינו כי עוגות מעוצבות עבור ימי הולדת של ילדים צריכות לשקף נכונה את תחומי העניין של הילדים בלבד. אך עניין נוסף שחשוב לזכור הוא הטאץ' האישי. גם אם הילדה שלכם מעריצה את דורה או שהבן שלכם כרוך אחריי ספיידרמן, עליכם להשאיר מקום בין כל הקרמים, הסוכריות והציפויים להקדשה אישית על גבי אותן עוגות מעוצבות. אחרי הכול מדובר ביום הולדת שלהם והם מרכז החגיגה.

עוגות מעוצבות

    
בקרו אותנו
בדף הפייסבוק והאינסטגרם (: 


משלוחים לרוב חלקי הארץ

התמונות והתכנים באתר מוגנות בזכויות יוצרים אין להעתיק ואין להשתמש בתמונות ותוכן ללא אישורינו !!

 האתר עוצב ע"י יעל אליהו על בסיס עיצוב חיפושית מולטימדיה 

[חזור למעלה]
   

 

עוגות מעוצבות | עוגות סוכר | עוגות יום הולדת | עוגות לילדים
קישורים: ימי גיבוש | הפעלות לילדים

 
קידום אתרים - קידום אתרים
לייבסיטי - בניית אתרים