עברית  |  English  |  
עוגות מודפסות מושקעות, מרהיבות וטעימות במיוחד - ועכשיו גם מחיר מיוחד (-:  |  ניתן להזמין דפים אכילים מודפסים איכותיים במיוחד.  |  ימי הולדת עם "הבית של יעל" - הפעלה מיוחדת , מרתקת ומתוקה במיוחד!!  |  


             

דף הבית >> הדרכות ומאמרים >> עוגות מעוצבות – עוגות ייחודיות לאירועים

עוגות מעוצבות – עוגה ייחודית לכל אירוע

עוגות מעוצבות הן פתרון מושלם כאשר יום הולדת או מאורע חגיגי אחר עומדים בפתח. זוהי דרך נפלאה להראות לבעל/ת השמחה עד כמה הם מיוחדים, ועד כמה אנחנו אוהבים - וכל זאת ללא כל צורך במילים.

מהן עוגות מעוצבות ?

עוגות מעוצבות הינן עוגות מיוחדות, אשר בשונה מעוגות רגילות, על גביהן מתנוססת תמונה או סצנה המעניקה תחושה של תלת מימד. עוגות מעוצבות במיוחד עבורכם ועל פי בקשתכם, על ידי אומנית שחוץ מניסיונה באפיית עוגות טעימות, היא גם ניחנה בכישרון לפסל וליצור עוגות מיוחדות.
לא כולם יודעים זאת, אך הסצנות על גבי העוגות המעוצבות הינן תוצאה ישירה של בקשת מזמין העוגה. כך למשל ניתן להזמין עוגות מעוצבות עם סצנות מהחיים או עם דמויות מסרטים מצוירים האהובים על הילדים, תוכלו להזמין עוגות עם סצנות משעשעות פרי יצירתה של המעצבת ולהוסיף הקדשות אישיות – כי כאשר מדובר בעוגות מעוצבות, האפשרויות באמת בלתי מוגבלות!


החומרים מהן עשויות עוגות מעוצבות

לשם יצירת עוגות מעוצבות משתמשת המעצבת בסוג בצק מיוחד אשר נקרא בצק-סוכר. סוג מיוחד זה של בצק, במידה והוכן כראוי, מאפשר למעצבת לעצב דמויות, בניינים, סצנות או כתובות מעוטרות על גבי העוגה. לרוב, מלבד תמונות שהנציחו את הרגע, לא נותר זכר לקיומן של הסצנות והעיצובים המרהיבים שהמעצבת השקיעה שעות כה רבות ביצירתן על גבי העוגות. בצק-סוכר הינו טעים ולכן עוגות מעוצבות נאכלות תמיד עד תום. זו הסיבה, שלמרבה הצער - חייהן של עוגות מעוצבות קצרים במיוחד.


עוגות מעוצבות – לפסל מסר אישי לאדם אהוב

עוגות מעוצבות מאפשרות לנו להביע באופן ייחודי את רגשותינו כלפי בעל/ת השמחה, ולהעביר להם מסר אישי ומיוחד, עם קריצה קטנה וחיוך שובב.

עוגות מעוצבות הופכות מיד למסמר המסיבה: הן משעשעות, מרהיבות ומרשימות. ניתן להעביר על גביהן מסר אישי לאדם מיוחד אשר לא ניתן היה להעביר בשום דרך אחרת. דמיינו לעצמכם את השמחה וההפתעה אשר יחושו יקיריכם כאשר יכנסו למסיבת הפתעה, ובקצה החדר תתנוסס עוגה מעוצבת עליה מפוסלת סצנה המתארת מצב משעשע בו השתתפו, או כיתוב מרגש אשר ימיס את ליבם... העוגות המעוצבות אינן סתם עוד עוגות יום-הולדת, עוגות מעוצבות הן מסר אישי לאדם אהוב ומיוחד, מסר שייחרט בזיכרון וילווה אותו לעד.

עוגות מעוצבות

    
בקרו אותנו
בדף הפייסבוק והאינסטגרם (: 


משלוחים לרוב חלקי הארץ

התמונות והתכנים באתר מוגנות בזכויות יוצרים אין להעתיק ואין להשתמש בתמונות ותוכן ללא אישורינו !!

 האתר עוצב ע"י יעל אליהו על בסיס עיצוב חיפושית מולטימדיה 

[חזור למעלה]
   

 

עוגות מעוצבות | עוגות סוכר | עוגות יום הולדת | עוגות לילדים
קישורים: ימי גיבוש | הפעלות לילדים

 
קידום אתרים - קידום אתרים
לייבסיטי - בניית אתרים